Povratne informacije od klijenata

Da li su vaši klijenti zadovoljni vašim uslugama?

Klijenti koji imaju interakcije sa vašom kompanijom dragocen su izvor informacija u pogledu oblasti koje možete da unapredite. Koliko su vaši klijenti zaista zadovoljni ponuđenim? Bilo da se radi o korisničkoj podršci, cenama, osobinama proizvoda ili higijeni na vašim lokacijama, vaši klijenti mogu da vam pruže vredne povratne informacije. Naoružani takvim znanjem, možete praktično i lako delovati i ispraviti sve što ne funkcioniše.

Poslušajte šta vaši klijenti imaju da kažu — na taj način možete da unapredite vašu biznis strategiju, prepoznate prilike za dobit i povećate krajni profit vaše kompanije. Koristeći “pametne” ankete kojima se procenjuje zadovoljstvo klijenata, možete da uvek unapređujete korisničko iskustvo i lojalnost klijenata. Na taj način, nikada nećete izgubiti postojeće klijente. Često kompanije ulažu najveći deo svojih napora i ulaganja u privlačenje novih klijenata. Kompanije tada ne posvećuju dovoljno pažnje zadovoljavanju potreba postojećih klijenata. Uz ankete o zadovoljstvu klijenata, o tome više ne morate da brinete, već možete da kontinuirano poboljšavate njihov odnos sa vašom kompanijom.

Koristeći Anketa.rs, možete dopreti do maksimalnog broja klijenata, a sve pod uslovima koji njima odgovaraju. Možete dizajnirati jednu anketu, a potom je deliti na svim kanalima gde imate interakciju sa klijentima, bilo da su to društvene mreže, email, web stranice ili nešto drugo. Anketa.rs vam nudi mogućnost da iskoristite sve kanale komunikacije i brzo prikupite relevantne podatke. Zatim, pomoću naprednih alata za analitiku, možete lako da eliminišite nepotrebne i nevažeće odgovore i fokusirate se samo na one podatke koji su vam važni. Naš alat za online istraživanja pomaže vam da čujete mišljenje svojih klijenata i proaktivno radite na povećavanju njihovog zadovoljstva vašom kompanijom.

See examples: