Ankete za hotele i restorane

Anketa o zadovoljstvu posetilaca

Zadovoljstvo kupaca važno je za sve kompanije, ali nijedna industrija ne razume potrebu za povratnim informacijama kao sektor ugostiteljstva. Krajnji profit hotela i restorana direktno zavisi od zadovoljstva posetilaca.

Uspeh vašeg hotela ili restorana zavisi od izvrsne usluge. Neispunjavanje očekivanja gostiju moglo bi rezultirati negativnim kritikama na internetu koje mogu ozbiljno uticati na vaše poslovanje. Kao rezultat, za hotele i restorane je najbolje da preduprede takve kritike i neprestano rade na tome da poboljšaju iskustvo svojih posetilaca koristeći ankete o hotelima i restoranima.

Anketa.rs vam pomaže da prikupite i analizirate ove dragocene podatke u veoma isplativom formatu. Mnogi hoteli i restorani nude određene opcije za ostavljanje kritika direktno na svojim web stranicama, i to sa dobrim razlogom. Posetiocima je potrebna mogućnost da ocene pružene usluge, a digitalno okruženje to čini povoljnim i isplativim.

Koristeći Anketa.rs, možete kreirati anketu i prikupiti odgovore putem željenog kanala. Svojim gostima možete jednostavno poslati link i odmah dobiti korisne uvide.

See examples: